Informacja pasażerska wczoraj i dziś

Obecnie coraz popularniejsze są rozkłady jazdy na wyświetlaczach TFT, LCD oraz LED, które są aktualizowane zdalnie i pokazują rzeczywisty czas przyjazdu środka transportu.

czytaj więcej >>

Nanovo w nowym formacie Costa Coffee na Lotnisku Chopina

Cyfrowe menu boardy z animacjami i ofertami zmieniającymi się
w zależności od czasu i miejsca służą już klientom nowo otwartego punktu należącego do międzynarodowej sieci COSTA COFFEE.

czytaj więcej >>

Innowacyjna wiata autobusowa 

W Paryżu, na rogu Bulwaru Henryka IV i Placu Bastylii pojawiła się koncepcyjna wiata autobusowa, zainstalowana przez firmę JCDecaux.

czytaj więcej >>

100 nowych wyświetlaczy na Manhattanie

CBS Outdoor, jeden z wiodących dostawców reklamy OOH i New York MTA, zarządca jednego z największych systemów transportu publicznego, zainstalowały nową sieć 100 cyfrowych wyświetlaczy.

czytaj więcej >>

Vodafone UK pierwszym reklamodawcą w cyfrowej sieci Eurostar

Firma JCDecaux Airport rozpoczęła sprzedaż miejsca na nośnikach w hali odjazdów przewoźnika kolejowego Eurostar. Pierwszym klientem jest Vodafone, z kampanią zaplanowaną przez Kinetic.

czytaj więcej >>

Cyfrowy billboard, który rozpoznaje płeć

W Londynie pojawił się cyfrowy billboard, który wykorzystuje technologię Intel Audience Impression Metric (AIM) Suite, do rozpoznawania płci obserwatora i w zależności od tego wyświetla odpowiednią reklamę.

czytaj więcej >>

Obejrzyj reklamę i zrób zakupy w taksówce

Przez pięć dni pasażerowie korzystający z jednej z 50 nowojorskich taksówek z reklamą magazynu Glamour na dachu, stojących przy The Standard Hotel i siedzibie wydawcy Conde Nast przy Times Square mogli za darmo przejechać w dowolne miejsce w mieście. Dodatkowo podczas jazdy mogli dokonać zakupów luksusowych kosmetyków.

czytaj więcej >>

EYE zmieni nośniki mediów w terminalach Qantas

Operator mediów OOH, firma EYE, będąca częścią TEN Company Holdings Network poinformowała o swoim projekcie, którego celem jest całkowita transformacja nośników reklamowych w terminalach linii lotniczych Qantas, znajdujących się w portach lotniczych w Sydney, Melbourne, Brisbane i Perth.

czytaj więcej >>

Digital signage na stacji benzynowej

Głównym założeniem projektu GSOF jest skłonienie klientów stacji benzynowych nie tylko do zatankowania paliwa, ale również do zrobienia zakupów na stacji czy skorzystania z dodatkowych usług, takich jak np. wymiana oleju.

czytaj więcej >>

Intel AIM Suite

Cyfrowe nośniki reklamowe są coraz powszechniejsze w centrach handlowych i na przystankach autobusowych na całym świecie. Za pomocą technologii Intel Audience Impression Metric (AIM) Suite coraz więcej z nich obserwuje konsumentów.

czytaj więcej >>

Windows 7 w warsztacie Świętego Mikołaja

Tanie linie lotnicze Southwest Airlines wspólnie z Microsoftem w ramach kampanii „The Picture Perfect Holiday” oferują darmowe zdjęcia świąteczne dla pasażerów podróżujących pomiędzy 21 portami lotniczymi w USA. W 19 z nich istnieje sieć Clear Channel.

czytaj więcej >>

APN Outdoor zdobywa kontrakt na reklamę w Perth Airport

APN Outdoor, wiodący australijski operator reklamy zewnętrznej uzyskał prawa reklamowe na lotnisku Perth Airport. Ten kontrakt uzupełnia portfolio reklamowych koncesji APN Outdoor na lotniskach. Oprócz Perth, firma obsługuje także porty lotnicze w Canberze i Sydney.

czytaj więcej >>

Sieć digital signage na lotnisku w Toronto

GTAA, operator międzynarodowego portu lotniczego Toronto Pearson, poinformował o wprowadzeniu systemu Digital Advertising and Wayfinding Network (DAWN), który pomoże pasażerom w znajdowaniu drogi w terminalach, jednocześnie służąc jako sieć cyfrowej reklamy.

czytaj więcej >>

Ekrany MRI na wiatach autobusowych w Londynie

Firma Manufacturing Resources International (MRI) została wybrana przez Clear Channel International (CCI) na dostawcę stu 72-calowych zewnętrznych wyświetlaczy cyfrowych LCD BoldVu, które znajdą się w nowej sieci LD6 w Londynie.

czytaj więcej >>

Range Rover Evoque na Euston Station

Euston Station, jedną z głównych stacji kolejowych w Londynie, Land Rover wybrał jako lokalizację swojej pionierskiej kampanii marketingowej promującej nowego Range Rovera Evoque. Euston Station jest ważnym węzłem komunikacyjnym dla połączeń kolejowych i sieci londyńskiego metra. Prezentacje nowego modelu zostały umieszczone na drodze do głównego holu i wzdłuż ruchomych schodów, prowadzących do stacji metra.

czytaj więcej >>

Strona 1 2 3 Następna
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.