Widowisko olimpijskie w Rio z technologiami Panasonic

Panasonic, jako jeden z głównych sponsorów 31 Olimpiady oraz 15 Paraolimpiady w Rio de Janeiro dostarczył na oba wydarzania największą liczbę urządzeń audiowizualnych w historii igrzysk.

czytaj więcej >>

IPTV i digital signage na Mercedes-Benz Arena

Mercedes-Benz Arena, stadion klubu piłkarskiego VfB Stuttgart, mieszczący 60 tysięcy widzów, obecnie zmienia się w jeden z najnowocześniejszych i najbardziej imponujących obiektów sportowych w Niemczech. Jako część modernizacji wykorzystano kombinację IPTV i digital signage.

czytaj więcej >>

Największy na świecie system centralnie podwieszanych wyświetlaczy

Firma Daktronics dostarczyła zintegrowany system LED do hali sportowej Arena Ciudad de México w stolicy Meksyku, włącznie z największym na świecie centralnie podwieszonym systemem wyświetlaczy i wciągnikiem do jego obsługi.

czytaj więcej >>

Wyświetlacze LED wielkości kortu tenisowego na stadionie Saitama Stadium 2002

Firma Mitsubishi Electric otrzymała zamówienie do prefektury Saitama, aby zainstalować na stadionie Saitama Stadium 2002 dwa 1011-calowe wyświetlacze Diamond Vision oraz wyświetlacze Ribbon na bandach o łącznej długości 400 m.

czytaj więcej >>

Nowa oprawa graficzna Fitness TV

Spółka akcyjna 3 Space wprowadziła nową identyfikację wizualną Fitness TV. Po roku emisji programu audiowizualnego w sieciach renomowanych fitness klubów znajdujących się w największych miastach Polski spółka zdecydowała się ujednolicić oprawę graficzną materiałów audiowizualnych.

czytaj więcej >>

Nietypowy wyświetlacz LED na stadionie MetLife Stadium

D3 LED, firma zajmująca się wyspecjalizowanymi rozwiązaniami w zakresie wyświetlaczy LED wyprodukowała na zamówienie Van Wagner Communications wyświetlacz LED Channel Letter, który został zainstalowany na stadionie MetLife Stadium w East Rutherford. Obiekt służy baseballowowym drużynom New York Jets i New York Giants.

czytaj więcej >>

Kampania Maratonu Warszawskiego w sieci nośników multimedialnych 3 Space S.A.

W ramach patronatu medialnego na nośnikach reklamowych 3 Space S.A. została przeprowadzona kampania zachęcająca do udziału w w 33. Maratonie Warszawskim. Na ekranach digital signage w ponad 70 lokalizacjach – w renomowanych fitness klubach, modnych kawiarniach, klubach muzycznych i lounge barach w całej Polsce od 6 czerwca do 30 września 2011 emitowany jest spot 33. Maratonu Warszawskiego.

czytaj więcej >>

Cyfrowe menu na stadionie San Francisco 49ers

Stali bywalcy stadionu Candlestick Park w San Francisco, na którym swoje mecze rozgrywa drużyna futbolu amerykańskiego San Francisco 49ers z pewnością zauważą nowe udogodnienia, jakie pojawiły się w obiekcie. 11 września, na meczu otwierającym sezon fani zostaną przywitani przez nowe cyfrowe tablice menu.

czytaj więcej >>

Futbol i reklama przy autostradach

Interesujący projekt rozpocznie się w najbliższym czasie w 16 strefach serwisowych przy katalońskich autostradach. System, którym będzie zarządzać firma Neo Advertising umożliwi oglądanie meczów Ligi Mistrzów i hiszpańskiej Primera Division.

czytaj więcej >>

Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.