Statisfy zaczyna badania jakości obsługi personelu w branży medycznej

Statisfy to aplikacja, która zainstalowana na tablecie lub telefonie komórkowym staje się interaktywnym ankieterem zbierającym i analizującym dane pozyskiwane bezpośrednio od Klientów w miejscu sprzedaży lub świadczenia usług.

czytaj więcej >>

BE Media z nową ofertą w przychodniach Lux Med i Medicover

Agencja Reklamowa BE Media wyłączny dystrybutor czasu reklamowego w największej sieci prywatnych przychodni medycznych Lux Med i Medicover wprowadza nową ofertę na 2017 rok.

czytaj więcej >>

Zwiększ bezpieczeństwo podróżnych - panel SOS

Zespół DYSTEN zadał sobie pytanie: Jak zwiększyć bezpieczeństwo pasażera w transporcie publicznym? Co możemy zrobić by zmniejszyć ryzyko zamachu, rozboju czy wypadku na dworcach i przystankach? Tak powstał nowy produkt – panel SOS.

czytaj więcej >>

Światowy Dzień FAS - kampania edukacyjno-społeczna

9 września obchodzono Światowy Dzień FAS - jest to okazja, aby przypomnieć, czym jest Płodowy Zespół Alkoholowy.

czytaj więcej >>

Digital signage sposobem na reklamę w placówkach medycznych

W przypadku contentu reklamowego ważna jest możliwość promocji leków OTC, czyli produktów leczniczych dostępnych bez recepty lekarza i suplementów.

czytaj więcej >>

Kampania leku Acard na nośnikach digital signage w placówkach medycznych

W największej sieci ekranów informacyjno - reklmowaych HealthTV w placówkach medycznych wystartowała kampania leku na serce Acard.

czytaj więcej >>

Dentyści a digital signage

Zapomnijcie o Facebooku, Twitterze i marketingu bezpośrednim.

czytaj więcej >>

Centrum medyczne dziękuje darczyńcom za pomocą DS

Centrum medyczne UCSF Medical Center w San Francisco uruchomiło cyfrową instalację honorującą darczyńców.

czytaj więcej >>

Vericom rozszerza swoją bibliotekę DS o kontent z Associated Press

Vericom Corporation poprzez swój kanał DS ChannelCare oferuje klientom z sektora medycznego najnowsze wiadomości, rozrywkę i programy lifestylowe z Associated Press (AP). Użytkownicy wykorzystują ChannelCare przede wszystkim do komunikacji wewnętrznej i z pacjentami.

czytaj więcej >>

DS jako narzędzie do walki z rakiem piersi

Breast Cancer Care (BCC), brytyjska organizacja zajmująca się walką z rakiem piersi, z okazji corocznej międzynarodowej kampanii Breast Cancer Awareness Month zmienia dworzec Euston Station w Londynie centrum cyfrowej informacji, przypominając o konieczności regularnych badań profilaktycznych. Do kampanii wykorzystano dziewięć połączonych ze sobą ekranów.

czytaj więcej >>

Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.