Ściana wizyjna Bestau w Bogdance

Kolejna realizacja firmy Bestau to ściana wizyjna w kopalni Bogdanka.

czytaj więcej >>

Nowy, jeszcze jaśniejszy projektor oświetleniowy od Panasonic

Panasonic wprowadził do oferty nowy model projektora Space Player o nazwie PT-JX200.

czytaj więcej >>

Panasonic TH-55VF1H - wyświetlacz z bardzo wąską ramką do budowy ścian wideo

Najnowszy ekran Panasonic TH-55VF1H to profesjonalny monitor z tylnym podświetlaniem do zastosowań w ścianach wideo.

czytaj więcej >>

Cyber Kids on Real edukuje młodzież na temat seksualizacji

Głównym celem kampanii “Nie zmieniaj się na siłę”, która ruszyła 24 listopada jest zwrócenie uwagi młodzieży na zjawisko seksualizacji.

czytaj więcej >>

Cyfrowa reklama z chmury na polskich lotniskach

Reklama, która jest dopasowana do potrzeb klienta i zgodna ze strategią firmy. Można nią zdalnie zarządzać i na bieżąco monitorować jej efekty. Takie zadanie postawiła przed Integrated Solutions sieć sklepów wolnocłowych Aelia, kupując usługę Digital Signage as a Service (DSaaS).

czytaj więcej >>

Advertis dla marki Yonelle

Yonelle, polska marka kosmetyczna dedykowana kobietom dojrzałym, tworząca luksusowe, nowatorskie kosmetyki, urzeka podróżnych stylową witryną na lotnisku Chopina w Warszawie.

czytaj więcej >>

Kampania łącząca dwa kontynenty

Firma Maybelline NY wystartowała z nową interaktywną kampanią na Times Square w Nowym Jorku, będącą połączeniem reklamy DOOH z promocją online.

czytaj więcej >>

Kampania OOH modelu Volkswagen up!

Volkswagen uruchomił w Wielkiej Brytanii interaktywną kampanię outdoorową, promującą kompaktowe miejskie auto VW up!

czytaj więcej >>

Bezprzewodowy system AV HD

Atlona wprowadza na rynek LinkCast Wireless HD Audio/Video System, który pozwoli m.in. entuzjastom kina domowego, graczom i użytkownikom laptopów na bezprzewodowe podłączenie do odbiornika HDTV lub projektora urządzeń zgodnych z HDMI. Skuteczny zasięg działania to 12 metrów.

czytaj więcej >>

Budki telefoniczne z cyfrową reklamą

Firma Titan, specjalizująca się w reklamie OOH uruchomiła pilotażowy program, polegający na przetestowaniu cyfrowych budek telefonicznych, znajdujących się na nowojorskim placu Times Square.

czytaj więcej >>

Największy na świecie wyświetlacz Google Earth

W wielu filmach sensacyjnych, zwłaszcza szpiegowskich pojawia się ogromny wyświetlacz, na którym można obejrzeć obraz dowolnej części świata. Projektanci z paryskiego Centrum Architektury i Urbanizmu stworzyli ekran, na którym jest wyświetlany obraz z Google Earth.

czytaj więcej >>

Cyfrowy manekin w klinice piękności

Salon piękności Zen Lifestyle w Edynburgu ustawił w oknie wystawowym cyfrowego manekina, który ma przyciągnąć potencjalnych klientów.

czytaj więcej >>

Norwich i Southampton dla Clear Channel

W wyniku przetargu firma Clear Channel UK zachowała długoterminowe, 20-letnie kontrakty na dostawę i montaż obiektów ulicznych pod reklamę zewnętrzną w Norwich i Southampton. Kontrakty obejmują ponad 600 paneli reklamowych.

czytaj więcej >>

Nowe cyfrowe billboardy Ocean Outdoor w finansowej dzielnicy Londynu

Ocean Outdoor, brytyjska firma DOOH, zaprezentowała dwa cyfrowe billboardy nazwane „Two Towers East” posiadają dwustronne ekrany w pozycji portretowej. Zostały strategicznie rozmieszczone wzdłuż drogi szybkiego ruchu A4 w Londynie, wiodącej do kompleksu biurowego Canary Wharf.

czytaj więcej >>

Multimedia Magitu podczas Gali XX-lecia Business Center Club.

Sala Oratorium Marianum, gdzie świętowano jubileusz, wymagała szczególnej oprawy. Z okazji XX- lecia BCC Magit przygotował dedykowane rozwiązania. Animowany i dynamiczny content, pokazujący 20 lat działalności BCC, multimedialny kolaż zbudowany na bazie czterech wielkoformatowych monitorów oraz multimedialną ramę na zdjęcia uczestników gali, które robione były w jej trakcie.

czytaj więcej >>

Strona 1 2 3 Następna
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.