Billboardy, które kaszlą

Szwedzka sieć aptek "Apotek Hjärtat" stworzyła nietypową kampanię, która ma zachęcić do rzucenia palenia. W całej Szwecji stanęły interaktywne billboardy, które zaczynają kaszleć, gdy w pobliżu znajdzie się palacz.

czytaj więcej >>

Ściana wizyjna Bestau w Bogdance

Kolejna realizacja firmy Bestau to ściana wizyjna w kopalni Bogdanka.

czytaj więcej >>

Nowy, jeszcze jaśniejszy projektor oświetleniowy od Panasonic

Panasonic wprowadził do oferty nowy model projektora Space Player o nazwie PT-JX200.

czytaj więcej >>

Panasonic TH-55VF1H - wyświetlacz z bardzo wąską ramką do budowy ścian wideo

Najnowszy ekran Panasonic TH-55VF1H to profesjonalny monitor z tylnym podświetlaniem do zastosowań w ścianach wideo.

czytaj więcej >>

Cyber Kids on Real edukuje młodzież na temat seksualizacji

Głównym celem kampanii “Nie zmieniaj się na siłę”, która ruszyła 24 listopada jest zwrócenie uwagi młodzieży na zjawisko seksualizacji.

czytaj więcej >>

Cyfrowa reklama z chmury na polskich lotniskach

Reklama, która jest dopasowana do potrzeb klienta i zgodna ze strategią firmy. Można nią zdalnie zarządzać i na bieżąco monitorować jej efekty. Takie zadanie postawiła przed Integrated Solutions sieć sklepów wolnocłowych Aelia, kupując usługę Digital Signage as a Service (DSaaS).

czytaj więcej >>

Advertis dla marki Yonelle

Yonelle, polska marka kosmetyczna dedykowana kobietom dojrzałym, tworząca luksusowe, nowatorskie kosmetyki, urzeka podróżnych stylową witryną na lotnisku Chopina w Warszawie.

czytaj więcej >>

Czy kampania "Polska Walcząca-Upamiętniaj Godnie" ocali powstańczy symbol?

„Polska Walcząca-Upamiętniaj Godnie” to tytuł 20-sekundowego spotu rozpoczynającego kampanię społeczną poświęconą nadużywaniu symbolu Polski Walczącej.

czytaj więcej >>

Krwiodawstwo w rzeczywistości rozszerzonej

“Wirtualne krwiodawstwo” to kampania, która zwyciężyła w dorocznym konkursie organizowanym przez Ocean Outdoor.

czytaj więcej >>

Ściana wideo jako element wystroju

Nowy sklep Diora w San Francisco może pochwalić się dwupoziomową ścianą wideo.

czytaj więcej >>

Zabójczy billboard

Brazylijska agencja marketingowa zaprojektowała billboard, który przyciąga i zabija komary.

czytaj więcej >>

Wykorzystanie cyfrowego ekranu do celów dobroczynnych

Social Swipe to program, który łączy ekrany, czytnik kart płatniczych i intrygujący kontent.

czytaj więcej >>

Citilight

Dziś zwykłe plakaty nie są tak skuteczne, jak kiedyś. Dlatego nowe technologie sprawdzają się znacznie lepiej. Citilight w najczęstszych przypadkach jest integralnym elementem konstrukcji.

czytaj więcej >>

Kioski pomogą w chwytaniu przestępców

Biuro szeryfa hrabstwa Santa Rosa na Florydzie rozpoczęło wyświetlanie wizerunków poszukiwanych przestępców na ekranach elektronicznych kiosków.

czytaj więcej >>

Cyfrowa świątynia

Obok dzieła włoskiego renesansu w łaskim sanktuarium wierni mogą podziwiać również nowoczesny system multimedialny.

czytaj więcej >>

Strona 1 2 3 4 Następna
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.