AdMedia montuje showroom w Armenii

Firma AdMedia wykonała dla swojego klienta montaż pierwszego z serii showroomów, zlokalizowanego w stolicy Armenii, Erywaniu.

czytaj więcej >>

Oferta sklepu na 10-calowym dotykowym monitorze PoE

Digital Signage kojarzy się najczęściej z możliwością przekazania jak największej ilości informacji na monitorach o dużych przekątnych.

czytaj więcej >>

Nowe technologie podbiją centra handlowe

Nowoczesne centra handlowe podążając za europejskimi trendami coraz chętniej sięgają po cyfrowe nośniki obrazu.

czytaj więcej >>

Digital Signage w witrynie sklepowej

Wykorzystanie Digital Signage w witrynie sklepowej daje możliwość efektywnego wpływania na wrażenia odbiorcy oraz oferuje możliwość wszechstronnej i opłacalnej komunikacji z klientami.

czytaj więcej >>

Nowoczesny infopunkt w CH Arkadia w Warszawie

Dwustronny totem Digital Signage z monitorami informacyjnymi, dwa w pełni wyposażone stanowiska pracy, a także nowoczesny, dopasowany do stylistyki wnętrza design.

czytaj więcej >>

Wayfindery IMS w CH Serenada w Krakowie

W nowo otwartej galerii handlowej Serenada w Krakowie został wdrożony system IMS z sześcioma wayfinderami.

czytaj więcej >>

IMS z niestandardową instalacją dla Serenady

Wielkoformatowy system LED / Digital Signage zainstalowany przez IMS znajdzie się w galerii Serenada w Krakowie. Będzie miał 62 mkw. powierzchni.

czytaj więcej >>

Innowacje dla Retail od M4B

M4B opracowało cyfrowe plakaty WAVElight o wymiarach 1 x 2 m w wersji jednostronnej i dwustronnej.

czytaj więcej >>

Potencjał systemów Digital Signage oraz Social Mobile w sklepach

Digital Signage oraz Social Mobile to bardzo szybko rozwijające się narzędzia marketingu sensorycznego. Zastosowanie najnowszych technologii projekcji cyfrowej oraz coraz lepszych kreacji reklamowych, przyczynia się do stale zwiększającej się popularności tych form przekazywania treści, w szczególności w placówkach handlowych

czytaj więcej >>

Digital Signage intensyfikuje sprzedaż stacjonarną

Firma CITY jako pierwsza w Polsce wdrożyła dla klienta Komfort Łazienki projekt lift and learn oparty na platformie i oprogramowaniu firmy Scala. System znakomicie sprawdza się w takich sklepach, w których ze względu na niewielką powierzchnię sprzedaży trudno zaprezentować klientom pełną kolekcję produktów – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Rafał Satora, dyrektor Działu Digital w firmie CITY.

czytaj więcej >>

Tradycyjne sklepy gonią cyfrowy świat

Jeśli tradycyjni sprzedawcy — także małe i średnie firmy — nie przekonają się do technologii, niedługo trudno będzie im utrzymać się na rynku.

czytaj więcej >>

Wdrożenie Digital Signage w salonach CCC

Firma M4B wdrożyła nowoczesne rozwiązanie Digital Signage w salonach marki CCC.

czytaj więcej >>

Realizacja IMS w Serdika Center

IMS kontynuuje swoją ekspansję na rynku międzynarodowym. Ostatnia z realizacji miała miejsce w Sofii.

czytaj więcej >>

Rośnie interaktywna strefa Posnanii

Specjalne miejsca z interaktywnymi strefami zabaw i wypoczynku w galerii nie dziwią już nikogo. Do najczęściej spotykanych należą interaktywne stoły i podłogi, videowalle z technologiami kinect lub oraz inne urządzenia technologiczne umilające czas zakupów dzieciom i dorosłym. Do tych stref dołączają właśnie fotobudki – jedna z nich stanęła w Centrum Handlowym Posnania.

czytaj więcej >>

Największy w Europie transparentny ekran eliptyczny w centrum Posnania

W otwartym w październiku Centrum Handlowym Posnania firma SQM Digital Signage zainstalowała ponad sto najnowocześniejszych nośników multimedialnych.

czytaj więcej >>

Strona 1 2 3 4 5 Następna
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.