Zajmująca się marketingiem sensorycznym Grupa IMS w pierwszej połowie br. zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych w skali roku o 18 proc. do 27,87 mln zł oraz spadek zysku netto o 11 proc. do 3,85 mln zł. - Ponieśliśmy w I półroczu 2019 szereg wydatków inwestycyjnych, które, jesteśmy przekonani, zaowocują w najbliższej przyszłości - komentuje wiceprezes spółki Piotr Bielawski.

Grupa IMS oferuje usługi przede wszystkim z zakresu audiomarketingu (przygotowywanie i emisja personalizowanych formatów muzycznych), wideomarketingu (komunikacja wizualna na nośnikach digital signage) oraz aromamarketingu (dobór i emisja spersonalizowanych nut zapachowych dla wybranych grup klientów). W minionym półroczu jej wpływy z abonamentów audio i wideo wyniosły 10,07 mln zł, wobec 8,22 mln zł rok wcześniej. Przychody z usług reklamowych audio i wideo wzrosły w skali roku z 7,72 do 8,51 mln zł, a z abonamentów aromamarketingu - z 3,25 do 3,84 mln zł. Liczba usługiwaniach przez firmę lokalizacji abonamentowych zwiększyła się o 35 proc. do 18,2 tys. Wzrosły też wpływy z systemów digital signage (z 1,79 do 1,9 mln zł), eventów (z 1,59 do 1,61 mln zł) oraz pozostałe przychody (z 1,08 do 1,95 mln zł).

Więcej na stronie: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-ims-wyniki-finansowe-2019-rok-wplywy-18-proc-w-gore-zysk-zmalal-wskutek-inwestycji

Źródło: WirtualneMedia.pl

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy