AVERS Screens Sp. z o.o. od blisko 20 lat jest producentem ekranów projekcyjnych, który przoduje w oferowaniu rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta. Na mocy podpisanej właśnie umowy, od 01.08.2019 za obsługę polskich klientów odpowiadać będzie ViDiS SA - doświadczony partner na rynku produktów AV.   

 „U podłoża tej decyzji jest chęć skupienia się na naszej najistotniejszej działalności, czyli produkcji ekranów i akcesoriów – informuje Paweł Zieliński Dyrektor Generalny AVERS Screens Sp. z o.o. – Wybraliśmy ViDiS SA jako firmę, która zajmie się całością naszej obsługi handlowej w Polsce, głównie ze względu na jej doświadczenie i zaplecze. To zapewni naszym dotychczasowym i przyszłym klientom obsługę na najwyższym poziomie.” 

Dla ViDiS SA oznacza to rozszerzenie oferty o nietypowe ekrany, dostosowane do konkretnych warunków projekcyjnych, oraz te o szerokości powyżej 3 m. Współpraca przełoży się na stałą dostępność najpopularniejszych ekranów z oferty AVERS oraz wind do projektorów. 

Przejmujemy na siebie odpowiedzialność za sprzedaż produktów Avers w Polsce – informuje Marcin Stefanow Dyrektor Marketingu ViDiS SA – Nasz zespół zostanie wzmocniony przez Zbigniewa Cudnika, dotychczasowego opiekuna klientów w firmie Avers. Dzięki temu zapewnimy ciągłość współpracy płynącą z wiedzy produktowej oraz doświadczenia w doborze rozwiązań. Będzie to też służyło zachowaniu dotychczasowych warunków handlowych i wsparciu klientów Avers na co najmniej takim samym poziomie. Przy tak szerokiej gamie produktowej ma to ogromne znaczenie.”

Źródło: ViDiS

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy