Pierwszy flagowy sklep Huawei w Polsce i w tej części Europy, zostanie otwarty 15 grudnia w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Sklep będzie miejscem, w którym konsumenci będą mogli doświadczać całego portfolio Huawei – innowacyjnych smartfonów, laptopów, tabletów, wearables i akcesoriów.

Huawei Warszawa został zaprojektowany przez brytyjską firmę TRO, jedną z najbardziej prestiżowych firm specjalizujących się w tworzeniu przestrzeni wystawowych. Wystrój sklepu podąża za najnowszymi trendami, łącząc wysokiej jakości materiały, takie jak jasny kamień i drewno dębowe oraz bambusowe, z nowoczesną technologią.

W ściany sklepu wmontowane zostały multimedialne ekrany – jedna ze ścian wideo składa się z aż 20 55-calowych monitorów bezszwowych w układzie 4x5, które pozwalają osiągnąć efekt dużego jednolitego ekranu. Dwie pozostałe video walls mają rozmiary: 6 monitorów w układzie 3x2 i 4 monitory w układzie 2x2.

W blatach stołów ekspozycyjnych znajdują się nowoczesne ekrany dotykowe, które pozwalają na interaktywne poznawanie specyfikacji prezentowanego produktu – informują też o jego cenie. Duży stół ekspozycyjny w centralnej części sklepu również oparty jest na technologii digital signage, dzięki której klient może interaktywnie poznawać portfolio Huawei.

Wszystkimi rozwiązaniami technologicznymi w sklepie można zarządzać zdalnie z dowolnego miejsca przez internet. Technologie zastosowane w warszawskim sklepie będą benchmarkiem dla kolejnych salonów powstających w naszej części Europy.

Źródło: Nowy Marketing

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy