Kampania profilaktyczno-edukacyjna „Tylko słabi gracze biorą dopalacze” została stworzona przez firmę 3 Space S.A. na zamówienie Urzędu Miasta Łodzi. Jej celem była walka z dopalaczami, zapobieganie uzależnieniu od dopalaczy, a także promocja miasta Łodzi jako prekursora w walce z dopalaczami.


Na sieci nośników HoReCa Prestige, Active emitowano 4 spoty na godzinę na 67 monitorach w 57 lokalach znajdujących się w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu, Wrocławiu oraz w Trójmieście. Również 4 spoty na godzinę wyświetlano na 87 ekranach sieci DS Gymnasion w klubach fitness zlokalizowanych w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Bielsku Białej i Włocławku. Jako nośniki wykorzystano profesjonalne ekrany LCD HD, przystosowane do pracy ciągłej.

 Kampanię promuje 60-sekundowy spot z udziałem Marcina Gortata – jedynego Polaka grającego w profesjonalnej lidze koszykówki NBA. Oprócz niego w spocie udział wzięli młodzi ludzie uprawiający sport. Spot reklamuje aktywny tryb życia jako alternatywę dla szkodliwych używek. Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem odbiorców. Uznali oni, że najbardziej trafionym posunięciem było zaangażowanie znanego sportowca, cieszącego sie autorytetem u młodych osób, a także chwytliwe, łatwe do zapamiętania hasło. Pozytywnie odebrano również przekaz, że sukces liczy się tylko wtedy, gdy jest osiągany bez używania „wspomagaczy”. Ze szczególnym zainteresowaniem spot przyjęli bywalcy klubów i kawiarni – zwrócili uwagę, że przekaz kampanii doskonale dopasowano do miejsc jej emisji.

Źródło: 3 Space

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy