Zytronic, dostawca pojemnościowych rozwiązań dotykowych, zintegrował swoje sensory sensory Zybrid i kontrolery dotykowe ZXY500 w Gizmo Bar w Greenville w Południowej Karolinie. Klienci mogą przeglądać strony internetowe, nadrobić zaległości w pracy lub zamówić jedzenie z lokalnych restauracji poprzez interakcję z jednym z sześciu 50-calowych wyświetlaczy multi-touch, rozmieszczonych w barze.

"Ekrany umieszczone są na blacie baru, dlatego też potrzebowaliśmy rozwiązania wystarczająco wytrzymałego, aby sprostać intensywnemu użytkowaniu. Wybraliśmy firmę Zytronic, ponieważ była ona w stanie zaprojektować i wyprodukować takie rozwiązanie interaktywne, wykonane z bardzo wytrzymałego szkła, zachowując przy tym bezbłędną interaktywność przy zerowych opóźnieniach", powiedział Shaun Robertson, założyciel  Gizmo Bar.

Bar planuje dalsza integrację z technologią rozpoznawania obiektów firmy Zytronic, aby umożliwić użytkownikom umieszczenie przedmiotu na ekranie i uzyskanie w ten sposób większej ilości informacji na jego temat.

"Na przykład, specjalnie zaprojektowane podkładki mogą wywołać informacje o lokalnych browarach rzemieślniczych, które nas zaopatrują - to świetny sposób na stworzenie głębszej relacji pomiędzy naszymi klientami a oferowanymi przez nas produktami", powiedział Robertson.

Źródło: Digital Signage Today

Niemiecki oddział KFC wykorzystuje monitory NEC ze zintegrowanymi Raspberry Pi jako cyfrowe tablice menu, na których może wyświetlać często zmieniającą się pozycje, a także oferty promocyjne. 

Dzięki temu KFC może sprawnie i szybko reagować, aby zaspokoić apetyty klientów. KFC z mienia swoje menu ponad sześć razy w ciągu roku. Dochodzą do tego oferty specjalne i promocje, które zmieniają się codziennie. 

Dotychczas prezentacja oferty odbywała się w sposób tradycyjny, poprzez statyczne plakaty i karty menu. Jednak w przypadku 160 placówek, jakie KFC posiada w Niemczech, zmiana tych nośników w celu dostosowania do aktualnej oferty jest nie tylko czasochłonna, ale i kosztowna. Ogranicza to możliwość przyciągnięcia klientów krótkoterminowymi promocjami. 

Dlatego KFC we współpracy z agencjąreklamową m&r Kreativ zdecydowało się na zainstalowanie cyfrowych tablic menu. Po konsultacjach ze specjalistami od marketingu jako dostawcę technologii wybrano firmę NEC Display Solutions. Za instalacje profesjonalnych monitorów wielkoformatowych MultiSync P484 I MultiSync P404 ze zintegrowanymi modułami obliczeniowymi Raspberry Pi 3 odpowiedzialna była firma IT-Haus.

Źródło: AV Magazine

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy