Ekran o szerokości 5,5 metra i wysokości dwóch metrów znajduje nad wyjściem z centrum handlowego Kensington Arcade i jest skierowany w kierunku stacji metra High Street Kensington, przez którą rocznie przewija się 12 milionów osób. 

Ekran na High Street Kensington dołącza do krajowej sieci Ocean Grid, która obejmuje 32 ekrany cyfrowe w Londynie i ośmiu innych miastach Wielkiej Brytanii, dając reklamodawcom dostęp do ponad 15 milionów osób w starannie dobranych lokalizacjach.

Richard Malton, dyrektor ds. marketingu na Oceanie, powiedział: "Jest to nowa lokalizacja premium DOOH o wysokiej oglądalności, długim czasie przebywania i wysokim odsetku osób (56%), które przyznają, że dokonują zakupów pod wpływem impulsu. Ten ekran to nowa szansa dla marek, które chcą dotrzeć do zamożnych mieszkańców, osób dojeżdżających do pracy i klientów w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc handlowych i węźle komunikacyjnym. Rynek towarów luksusowych w Londynie przeżywa boom, a ten ekran łączy luksusowe marki z najbardziej pożądaną grupą docelową w Londynie".

Ludzie mieszkający w Kensington i Chelsea prawie sześć razy częściej zarabiają ponad 100 000 funtów rocznie.

Źródło: DailyDOOH

Zapisz się do Newslettera

Partnerzy