Ettraction ExploreBoard - tablice informacyjne dla turystów

Działalność CTM Media Group polega na dostarczaniu turystom przydatnych informacji. Rozwiązanie ComQi Ettraction ExploreBoard pozwala na promowanie krótkotrwałych lub sezonowych atrakcji i wydarzeń, co jest trudniejsze w przypadku materiałów drukowanych. Ponadto umożliwia odwiedzającym wybrać obszar, który ich interesuje – np. sklepy, teatry czy muzea. Szczegółowe informacje zawierają takie rzeczy, jak: godziny otwarcia, mapy itp.

czytaj więcej >>

Social media w night clubie

W marcu 2011 klub Marquee Nightclub & Dayclub w Las Vegas zainstalował wyświetlacze Insteo Display w pomieszczeniach i przy zewnętrznym basenie. Przy wykorzystaniu aplikacji Insteo Social Networking Apps ekrany zintegrowano z Flickrem, Twitterem, Foursquare i Facebookiem.

czytaj więcej >>

Przygody Dicka promują restauracje

Play Network we współpracy z siecią barów i restauracji Dick’s Last Resort stworzyła postać o imieniu Dick, którego przypadki są wyświetlane w sieci wideo zainstalowanej w lokalach. Celem projektu było stworzenie więzi z klientami, która będzie trwała nie tylko podczas ich wizyty w restauracji, ale także długo po tym, jak zapłacą rachunek.

czytaj więcej >>

Karta kredytowa PNC Financial Services Group

Kontent został stworzony, aby zachęcić konsumentów do korzystania z karty kredytowej wydanej przez PNC Financial Services Group. Klip wyświetlano wewnątrz oddziałów PNC.

czytaj więcej >>

Zakłady bukmacherskie Corbettsports

Kontent został zaprojektowany tak, aby nie tylko przyciągał klientów do punktów bukmacherskich Corbettsports, ale także informował o najważniejszych meczach, zakładach i stawkach.

czytaj więcej >>

Museum of Arts and Design (MAD)

Interaktywne instalacje YCD Multimedia w Museum of Arts and Design w Nowym Jorku – ekrany wskazujące drogę, przyciągające uwagę do kolekcji oraz interaktywne ekrany dotykowe.

czytaj więcej >>

National Bank of Greece: i-bank

Firma Beaver Group we współpracy z Allen International stworzyła kontent digital signage dla nowo otwartej placówki National Bank of Greece (najstarszej największej prywatnej grupy bankowej w Grecji) w Atenach.

czytaj więcej >>

Coca Cola - Transformacja - 3D video mapping

Projekcja „Transformacja” firmy Coca-Cola, wykorzystująca technikę video mappingu 3D. Pokaz był częścią kampanii wizerunkowej marki związanej z UEFA EURO 2012.

czytaj więcej >>

Groupe ViVA - "Best of the Best"

Kontent został zaprojektowany specjalnie do wszelkiego typu poczekalni. Jest odtwarzany w pętli piętnastominutowej. Tematyka jest bardzo szeroka, więc każdy znajdzie dla siebie coś interesującego, co uprzyjemni mu czas oczekiwania.

czytaj więcej >>

Aerva - Kodak w HSN

Wprowadzając swój nowy aparat do sieci telezakupowej Home Shopping Network, firma Kodak skupiła się na pokazaniu możliwości funkcji udostępniania. HSN wykorzystało aplikację Aerva Pic2Screen, aby zademonstrować działanie przycisku „Share”, za pomocą którego zdjęcia ze studia TV były niezwłocznie przesyłane na cyfrowy billboard Kodaka na Times Square.

czytaj więcej >>

Arsenal Media - Miami Dolphins BuzzWall

Interaktywna ściana wideo BuzzWall została opracowana przez Arsenal Integrated (część Arsenal Media) dla Miami Dolphins - zawodowej drużyny ligi futbolu amerykańskiego NFL.

czytaj więcej >>

Arsenal Media dla Maison de Tourisme de la Montérégie

Za pomocą innowacyjnego salonu multimedialnego, biuro informacji turystycznej Maison de Tourisme de la Montérégie prezentuje, jak można połączyć technologię, strategie marketingowe, obsługę klienta i wystrój wnętrz w zintegrowaną koncepcję, wzbogacającą doznania osób, odwiedzających biuro.

czytaj więcej >>

Second Story Interactive dla Uniwersytetu Oregońskiego

Ford Alumni Center w Eugene w stanie Oregon, w odróżnieniu od większości centrów dla absolwentów wyższych uczelni nie tylko pielęgnuje wspomnienia, ale również patrzy w przyszłość. Jako punkt startowy dla wycieczek po kampusie jest idealnym miejscem, żeby wywrzeć jak najlepsze wrażenie na przyszłych studentach Uniwersytetu Oregońskiego. 190 m2 powierzchni Interpretive Center jest wypełnionych instalacjami multimedialnymi.

czytaj więcej >>

Arsenal Media dla Christie Network Operations Center

Firma Arsenal Media we współpracy z Christie Global Marketing i Christie Managed Services stworzyła projekt dla Network Operations Center, centrum nadzoru i monitoringu dla kina cyfrowego i cyfrowych instalacji. Strategia kontentu i cyfrowego interfejsu zakładała ułatwienie monitorowania działalności placówki.

czytaj więcej >>

Servus Credit Union - AgriTrade

Kontent Servus Credit Union, który był wyświetlany na AgriTrade w Edmonton, został stworzony, aby poinformować uczestników targów o rachunkach bieżących i oszczędnościowych, jakie firma oferuje przemysłowi rolniczemu.

czytaj więcej >>

Strona 1 2 Następna
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.