Zakłady bukmacherskie Corbettsports

Kontent został zaprojektowany tak, aby nie tylko przyciągał klientów do punktów bukmacherskich Corbettsports, ale także informował o najważniejszych meczach, zakładach i stawkach.

czytaj więcej >>

Waleczna instalacja TapouT

W październiku 2010 roku firma Insteo przeprowadziła dla TapouT duży projekt digital signage przy kompleksie rozrywkowym LA Live w centrum Los Angeles. Insteo wykorzystało pełnię możliwości sieci LA Live i opracowało kontent z dźwiękiem, dynamicznie przemieszczający się z ekranu na ekran.

czytaj więcej >>

Artykuły dziecięce na Times Square

Chicco, włoski dostawca produktów dla niemowląt wraz ze swoją agencją McCann Erickson, wybrali firmę Aerva do stworzenia platformy technologicznej, umożliwiającej wyświetlanie na ekranie American Eagle LED na Times Square w Nowym Jorku filmów z dziećmi, które przesyłali użytkownicy na stronę internetową Chicco. Celem tej innowacyjnej kampanii było zwiększenie świadomości marki w USA.

czytaj więcej >>

Nokia Lumia 800 - Live video - 3D video mapping

Projekt Nokia Lumia Live został zaprojektowany przez Mission Media z okazji ukazania się na rynku smartfona Nokia Lumia 800.
Trwający przez 37 minut pokaz obejrzało tysiące widzów, stojących wzdłuż brzegów Tamizy.

czytaj więcej >>

Aerva - Kodak w HSN

Wprowadzając swój nowy aparat do sieci telezakupowej Home Shopping Network, firma Kodak skupiła się na pokazaniu możliwości funkcji udostępniania. HSN wykorzystało aplikację Aerva Pic2Screen, aby zademonstrować działanie przycisku „Share”, za pomocą którego zdjęcia ze studia TV były niezwłocznie przesyłane na cyfrowy billboard Kodaka na Times Square.

czytaj więcej >>

Blue Pony 9/11 Tenth Anniversary Tribute

Wideo zostało stworzone, aby uczcić wszystkie ofiary zamachów z dnia 11 września 2001 roku. W dziesiątą rocznicę tych wydarzeń zespół kreacji Blue Pony opracował klip we współpracy z rodzinami ofiar.

czytaj więcej >>

Benetton Live Windows

Projekt Benetton Live Windows wystartował w maju 2010 roku i objął kilkanaście sklepów na całym świecie, m.in. w Mediolanie, Monachium, Barcelonie, Moskwie i Szanghaju.

czytaj więcej >>

Aerva dla Kodaka - "Your New York Minute"

Strategia firmy Kodak przewidywała zaangażowanie osób przewijających się na Times Square w Nowym Jorku i zwiększenie świadomości marki za pomocą DOOH, urządzeń mobilnych i mediów społecznościowych.

czytaj więcej >>

Gilmore Group dla Walgreens

Digital Signage Expo 2102 w Las Vegas.
Firma Walgreens opracowała kampanię promującą szczepienia przeciwko grypie, a Gilmore Group stworzyło kontent, mający na celu edukowanie i zachęcanie ludzi do zaszczepienia się.

czytaj więcej >>

Servus Credit Union - AgriTrade

Kontent Servus Credit Union, który był wyświetlany na AgriTrade w Edmonton, został stworzony, aby poinformować uczestników targów o rachunkach bieżących i oszczędnościowych, jakie firma oferuje przemysłowi rolniczemu.

czytaj więcej >>

TPW Productions - Ho-Chunk Gaming

Klip jest pokazywany na wolnostojącym wyświetlaczu przy lokalnym centrum handlowym, znajdującym się w pobliżu popularnego kasyna. Do przyciągnięcia uwagi TPW Productions wykorzystało połączenie efektów specjalnych, dużych, widocznych z daleka napisów i wideo na dole ekranu. Cały przekaz pokazuje, jak dobrze można bawić się w kasynie.

czytaj więcej >>

Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.