Muzyka do piwa

Kontent zdobył nagrodę w kategorii Digital Signage in Advertising w konkursie POPAI Awards w 2010 roku. Został stworzony dla kanadyjskiego producenta piwa Labatt Brewing Company. Wyświetlany na ekranach w sklepach.

czytaj więcej >>

Wewnętrzna sieć TV w supermarketach

Kontent DIA TV, wewnętrznej sieci telewizyjnej DIA Brasil, jednej z największych sieci supermarketów w Brazylii, posiadającej ponad 300 sklepów w Sao Paulo – najważniejszym pod względem ekonomicznym regionie kraju. Program TV został wprowadzony na początku 2011 roku w sieci digital signage, zaprojektowanej i zarządzanej przez Megamidia.

czytaj więcej >>

Insteo Display dla KODI Boutique

W lutym 2011 roku firma Insteo Display zainstalowała wyświetlacz w oknie wystawowym sklepu Kodi Boutique w centrum Long Beach. Kontent oraz interfejs zostały zaprojektowane tak, aby zachęcać do interakcji.

czytaj więcej >>

Cinepolis Interactive Wall

Cinépolis, czwarta , pod względem wielkości sieć kin na świecie, postanowiła uatrakcyjnić proces zakupu biletów, używając wideo, obrazów i przyjaznego użytkownikowi dotykowego interfejsu multi-touch.

czytaj więcej >>

BluePony dla Orchid Island

Reklama, którą stworzyło Blue Pony, koncentruje się na nowej, lokalnej marce soku, wprowadzanej do sklepów w Vero Beach na Florydzie. Głównym celem było zwiększenie świadomości produktu i wzrost sprzedaży.

czytaj więcej >>

Cineplex Digital Solutions - Data Calculator

Data Calculator został stworzony, aby w oparciu o informacje wprowadzane przez konsumentów, poinformować ich o ilości danych, jakiej będą miesięcznie potrzebować do wykorzystania na swoich smartfonach.

czytaj więcej >>

Cineplex Digital Solutions "Food Court"

Klip z Brookfield Place, położonego w samym sercu Toronto. Celem jest wprowadzenie nowego podejścia do wyświetlania cyfrowego kontentu w strefach gastronomicznych centrów handlowych, rozrywkowych itd.

czytaj więcej >>

Cineplex Digital Solutions dla Air Canada Centre

Cyfrowe ekrany w Air Canada Centre w Toronto pokazują wysokoenergetyczny kontent podczas meczów NHL i NBA. Przed, w trakcie i po meczu gromadzą się przy nich tłumy fanów, podekscytowanych możliwością uczestniczenia w wydarzeniu.

czytaj więcej >>

Vital Media - Michelin

Celem kontentu jest promowanie opon Michelin LTX A/T2 oraz informowanie o promocyjnej ofercie „Kup dowolny zestaw nowych opon Michelin do samochodów pasażerskich lub lekkich ciężarówek i odbierz kartę prepaid MasterCard ze środkami o wartości 70$”.

czytaj więcej >>

Moxie dla Verizon Wireless

Firma Moxie stworzyła wideo NFL Mobile na cyfrowe ekrany, znajdujące się w ponad 2300 placówkach Verizon Wireless. Było odtwarzane podczas Super Bowl. Podstawowym celem było promowanie sponsoringu NFL (zawodowej ligi futbolu amerykańskiego) przez Verizon Wireless i zachęcenie do pobierania aplikacji mobilnej NFL Live.

czytaj więcej >>

Vital Media - Nitrogen Tire Inflation

Klipy o długości 30 sekund są odtwarzane w 5-minutowej pętli w oparci o rozwiązanie digital signage dBoard. Zwykle są wyświetlane w punktach sprzedaży firm skupionych w grupie Independent Tire Dealers. Celem kontentu jest promowanie usługi pompowania opon azotem i umilenie czasu oczekiwania.

czytaj więcej >>

Saddle Ranch Digital dla Sears

Sears uruchomił pilotażowy program „Wave2Save” z wykorzystaniem marketingu mobilnego na 42-calowych pionowych wyświetlaczach umieszczonych w strategicznych miejscach sklepu.

czytaj więcej >>

FLIXIO STUDIOS dla CubeSmart

Aby pomóc kierownikom magazynów w skutecznym stosowaniu techniki up-selling, edukowaniu pracowników i obsłudze klientów, firma CubeSmart, oferująca wynajem pomieszczeń magazynowych, wynajęła FLIXIO STUDIOS do stworzenia interaktywnego kontentu do kiosków.

czytaj więcej >>

Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.