Best Use Of A Digital Medium Award: Nike #MAKEITCOUNT

Laureat w kategorii Best Use Of A Digital Medium Award: Nike #MAKEITCOUNT

czytaj więcej >>

The Mobile Interactivity Award: Microloan Foundation - Pennies for Life

Przedstawiamy najlepszy kontent w kategorii The Mobile Interactivity Award: Microloan Foundation - Pennies for Life

czytaj więcej >>

Branded Content Award: Microloan Foundation - Pennies for Life

Prezentujemy najlepszy kontent w katgorii Branded Content Award: Microloan Foundation - Pennies for Life

czytaj więcej >>

The Digital Format Award: Interactive Digital 6 Sheets

Laureat w kategorii The Digital Format Award: Interactive Digital 6 Sheets

czytaj więcej >>

The Best New Digital Site Award: E-motion at Euston

Zwycięzca kategorii The Best New Digital Site Award: E-motion at Euston

czytaj więcej >>

Industry Achievement Award: Ocean Outdoor

Prezentujemy zwycięski kontent w kategorii Industry Achievement Award: Ocean Outdoor

czytaj więcej >>

ESPN - The Gift

Zwycięzca kategorii Social Media Integration Award: ESPN - The Gift

ESPN za pomocą Twittera przedstawiało konwersację pomiędzy prezenterami stacji, a ponadto dało fanom możliwość dołączenia się do dyskusji i podzielenia się swoimi opiniami. Wszystko to prezentowano na żywo na wyświetlaczach cyfrowych w ponad 300 lokalizacjach. Jednocześnie na ekranach wyświetlano zautomatyzowane i dostosowane treści.

czytaj więcej >>

Zwycięzca w kategorii Digital Out-Of-Home Innovation Award: C4 News & Current Affairs

Zwycięzca w kategorii Digital Out-Of-Home Innovation Award: C4 News & Current Affairs

Celem kampanii Channel 4, prowadzonej na ekranach XTP na stacjach londyńskiego metra było przyciągnięcie widzów do programu informacyjnego o godzinie dziewiętnastej. Na stacjach metra wyświetlano kontent składający się z najważniejszych newsów, które pojawią się w wieczornym wydaniu połączony z wpisami na Twitterze i blogami prezenterów stacji: Jona Snowa, Krishnana Guru-Murthy’ego, Cathy Newman oraz Matta Freia.

czytaj więcej >>

Clear Channel UK - Plan UK

Pierwsza w brytyjskiej branży OOH interaktywna kampania, w której był wyświetlany różny kontent, w zależności od płci widza.

czytaj więcej >>

Laureat Love Content Awards w kategorii The Best Digital Out-Of-Home Campaign Award: ITV - Rugby World Cup

Laureat Love Content Awards w kategorii The Best Digital Out-Of-Home Campaign Award: ITV - Rugby World Cup

Kampania outdoorowa ITV była prowadzona przez sześć tygodni, w trakcie odbywającego się Pucharu Świata w rugby. W ramach kampanii połączono wyniki meczów w czasie rzeczywistym z komentarzami na platformach online i outdoor.

czytaj więcej >>

Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.