CS Revue and Mattel

Firma Mattel, największa na świecie firma produkująca zabawki, otworzyła w sklepie C&A znajdującym się w najbardziej prestiżowym centrum handlowym w Sao Paulo, stoisko licencjonowanych ubrań dla dzieci.

czytaj więcej >>

Muzyka do piwa

Kontent zdobył nagrodę w kategorii Digital Signage in Advertising w konkursie POPAI Awards w 2010 roku. Został stworzony dla kanadyjskiego producenta piwa Labatt Brewing Company. Wyświetlany na ekranach w sklepach.

czytaj więcej >>

Ettraction ExploreBoard - tablice informacyjne dla turystów

Działalność CTM Media Group polega na dostarczaniu turystom przydatnych informacji. Rozwiązanie ComQi Ettraction ExploreBoard pozwala na promowanie krótkotrwałych lub sezonowych atrakcji i wydarzeń, co jest trudniejsze w przypadku materiałów drukowanych. Ponadto umożliwia odwiedzającym wybrać obszar, który ich interesuje – np. sklepy, teatry czy muzea. Szczegółowe informacje zawierają takie rzeczy, jak: godziny otwarcia, mapy itp.

czytaj więcej >>

Social media w night clubie

W marcu 2011 klub Marquee Nightclub & Dayclub w Las Vegas zainstalował wyświetlacze Insteo Display w pomieszczeniach i przy zewnętrznym basenie. Przy wykorzystaniu aplikacji Insteo Social Networking Apps ekrany zintegrowano z Flickrem, Twitterem, Foursquare i Facebookiem.

czytaj więcej >>

Przygody Dicka promują restauracje

Play Network we współpracy z siecią barów i restauracji Dick’s Last Resort stworzyła postać o imieniu Dick, którego przypadki są wyświetlane w sieci wideo zainstalowanej w lokalach. Celem projektu było stworzenie więzi z klientami, która będzie trwała nie tylko podczas ich wizyty w restauracji, ale także długo po tym, jak zapłacą rachunek.

czytaj więcej >>

Karta kredytowa PNC Financial Services Group

Kontent został stworzony, aby zachęcić konsumentów do korzystania z karty kredytowej wydanej przez PNC Financial Services Group. Klip wyświetlano wewnątrz oddziałów PNC.

czytaj więcej >>

Wewnętrzna sieć TV w supermarketach

Kontent DIA TV, wewnętrznej sieci telewizyjnej DIA Brasil, jednej z największych sieci supermarketów w Brazylii, posiadającej ponad 300 sklepów w Sao Paulo – najważniejszym pod względem ekonomicznym regionie kraju. Program TV został wprowadzony na początku 2011 roku w sieci digital signage, zaprojektowanej i zarządzanej przez Megamidia.

czytaj więcej >>

Zakłady bukmacherskie Corbettsports

Kontent został zaprojektowany tak, aby nie tylko przyciągał klientów do punktów bukmacherskich Corbettsports, ale także informował o najważniejszych meczach, zakładach i stawkach.

czytaj więcej >>

Waleczna instalacja TapouT

W październiku 2010 roku firma Insteo przeprowadziła dla TapouT duży projekt digital signage przy kompleksie rozrywkowym LA Live w centrum Los Angeles. Insteo wykorzystało pełnię możliwości sieci LA Live i opracowało kontent z dźwiękiem, dynamicznie przemieszczający się z ekranu na ekran.

czytaj więcej >>

Museum of Arts and Design (MAD)

Interaktywne instalacje YCD Multimedia w Museum of Arts and Design w Nowym Jorku – ekrany wskazujące drogę, przyciągające uwagę do kolekcji oraz interaktywne ekrany dotykowe.

czytaj więcej >>

Pomoc dla ofiar tsunami w Japonii

Spot został stworzony przez firmy zrzeszone w charytatywnym przedsięwzięciu DOOHgood, aby pomóc w zbiórce funduszy dla ofiar tsunami w Japonii.

czytaj więcej >>

Artykuły dziecięce na Times Square

Chicco, włoski dostawca produktów dla niemowląt wraz ze swoją agencją McCann Erickson, wybrali firmę Aerva do stworzenia platformy technologicznej, umożliwiającej wyświetlanie na ekranie American Eagle LED na Times Square w Nowym Jorku filmów z dziećmi, które przesyłali użytkownicy na stronę internetową Chicco. Celem tej innowacyjnej kampanii było zwiększenie świadomości marki w USA.

czytaj więcej >>

Groupe ViVA - "Best of the Best"

Kontent został zaprojektowany specjalnie do wszelkiego typu poczekalni. Jest odtwarzany w pętli piętnastominutowej. Tematyka jest bardzo szeroka, więc każdy znajdzie dla siebie coś interesującego, co uprzyjemni mu czas oczekiwania.

czytaj więcej >>

Aerva - Kodak w HSN

Wprowadzając swój nowy aparat do sieci telezakupowej Home Shopping Network, firma Kodak skupiła się na pokazaniu możliwości funkcji udostępniania. HSN wykorzystało aplikację Aerva Pic2Screen, aby zademonstrować działanie przycisku „Share”, za pomocą którego zdjęcia ze studia TV były niezwłocznie przesyłane na cyfrowy billboard Kodaka na Times Square.

czytaj więcej >>

Arsenal Media - Miami Dolphins BuzzWall

Interaktywna ściana wideo BuzzWall została opracowana przez Arsenal Integrated (część Arsenal Media) dla Miami Dolphins - zawodowej drużyny ligi futbolu amerykańskiego NFL.

czytaj więcej >>

Strona 1 2 3 Następna
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.