Treści emitowane na nośnikach Digital Signage pojawiają się już niemal w każdej branży. Interesujący scenariusz, nowoczesne produkcje, ruchome obrazki które przyciągają kolorami – to wszystko sprawia, że ta forma reklamy staje się taka ciekawa. Prezentujemy najciekawsze kontenty z różnych branż oraz te, które zdobywają nagrody na prestiżowych międzynarodowych konkursach.

Jeśli natrafiłeś w Internecie na ciekawie przygotowany kontent, POINFORMUJ NAS o tym. Chętnie umieścimy nowe materiały na naszym portalu.

Intermedia Touch - Miami Children's Hospital

Intermedia Touch zaprojektowała Global Telemedicine Command Center w Miami Children’s Hospital Foundation. Celem stworzenia tej ściany wideo było umożliwienie lekarzom prowadzenia telekonferencji z innymi pracownikami służby zdrowia, wyświetlanie powiadomień z mediów społecznościowych oraz informacji i aktualności. Wyzwanie polegało na tym, żeby dostarczać kontent w reprezentacyjnym formacie.
Na targach DSE 2013 kontent został wyróżniony nagrodą GOLD w kategorii "Edukacja i opieka zdrowotna".

czytaj więcej >>

Arsenal Media - Kitchener West Wing Lobby

We wrześniu 2012 r. firma Christie Digital rozbudowała swoją kanadyjską siedzibę główną w Kitchener w Ontario. Projekt obejmuje m.in. nowoczesny hol z pięcioma cyfrowymi strefami.
Kontent został wyróżniony na targach DSE 2013 nagrodą BRONZE w kategorii "Biznes, przemysł i administracja".

czytaj więcej >>

Obscura Digital - Digital Arts Wall

W holu głównej siedziby miejskiej spółki San Francisco Public Utilities Commission (SFPUC) zainstalowano interaktywny ekran wysokiej rozdzielczości, wyświetlający cztery rodzaje kontentu, które mają służyć jako dynamiczne narzędzie komunikacji zarówno z mieszkańcami Bay Area, jak i pracownikami SFPUC. Na wyświetlaczu można obejrzeć historię miejskich wodociągów, energetyki i oczyszczalni ścieków, która została przedstawiona za pomocą ilustracji, animacji, zdjęć oraz wizualizacji danych.

czytaj więcej >>

Arsenal Media - The Fountain of Content

Na InfoComm 2012 Firma Arsenal Media przygotowała unikalny projekt wizualny o nazwie Tha Fountain of Content, który był głównym elementem stoiska Arsenal Media na targach. The Fountain of Content pokazuje związek pomiędzy 5 różnymi technologiami wyświetlania obrazu (LED, LCD, Christie MicroTiles, mapowanie projekcyjne oraz iPad).

czytaj więcej >>

Arsenal Media - Christie Digital Discovery Wall

Ściana wideo Christie Digital Discovery Wall została opracowana specjalnie dla Amerykańskiego Stowarzyszenia Muzeów, aby zaprezentować możliwości wykorzystania rozwiązania Christie w muzealnictwie. Projekt wprowadzono w maju 2012 r. w konfiguracji 6x4 moduły MicroTiles. Zawiera kontent oparty na technologii Flash, który jest obsługiwany za pomocą dotykowego ekranu.
Koncepcja została opracowana przez Arsenal Media we współpracy z Chrisite Digital. Discovery Wall zaprojektowano jako szablon, któy łątwo można dostosować do potrzeb różnych placówek muzealnych.

czytaj więcej >>

Intermedia Touch dla Seminole Casino Coconut Creek

Firma Intermedia Touch został wynajęta przez Seminole Casino Coconut Creek do zaprojektowania 15-ekranowej ściany wideo do strefy promocyjnej kasyna. Kasyno poprosiło również o opracowanie interaktywnych gier pod kątem comiesięcznych promocji.
Podczas targów Digital Signage Expo 2013 kontent został wyróżniony nagrodą SILVER w kategorii "Sztuka, rozrywka i rekreacja".

czytaj więcej >>

Second Story Interactive Studios - Vault of the Secret Formula: Bubble-izer

Seria dwunastu interaktywnych kontentów na wystawie Vault of the Secret Formula w budynku World of Coca-Cola w Atlancie. Bubble-izer to cyfrowe lustro, które zmienia wizerunki przeglądających się osób w ich kolorowe odzwierciedlenia, które sycząc i puszczając bąbelki udają gazowany napój.
Podczas targów Digital Signage Expo 2013 kontent został wyróżniony nagrodą GOLD w kategorii "Sztuka, rozrywka i rekreacja".

czytaj więcej >>

Best Use Of A Digital Medium Award: Nike #MAKEITCOUNT

Laureat w kategorii Best Use Of A Digital Medium Award: Nike #MAKEITCOUNT

czytaj więcej >>

The Mobile Interactivity Award: Microloan Foundation - Pennies for Life

Przedstawiamy najlepszy kontent w kategorii The Mobile Interactivity Award: Microloan Foundation - Pennies for Life

czytaj więcej >>

Branded Content Award: Microloan Foundation - Pennies for Life

Prezentujemy najlepszy kontent w katgorii Branded Content Award: Microloan Foundation - Pennies for Life

czytaj więcej >>

The Digital Format Award: Interactive Digital 6 Sheets

Laureat w kategorii The Digital Format Award: Interactive Digital 6 Sheets

czytaj więcej >>

The Best New Digital Site Award: E-motion at Euston

Zwycięzca kategorii The Best New Digital Site Award: E-motion at Euston

czytaj więcej >>

Industry Achievement Award: Ocean Outdoor

Prezentujemy zwycięski kontent w kategorii Industry Achievement Award: Ocean Outdoor

czytaj więcej >>

ESPN - The Gift

Zwycięzca kategorii Social Media Integration Award: ESPN - The Gift

ESPN za pomocą Twittera przedstawiało konwersację pomiędzy prezenterami stacji, a ponadto dało fanom możliwość dołączenia się do dyskusji i podzielenia się swoimi opiniami. Wszystko to prezentowano na żywo na wyświetlaczach cyfrowych w ponad 300 lokalizacjach. Jednocześnie na ekranach wyświetlano zautomatyzowane i dostosowane treści.

czytaj więcej >>

Zwycięzca w kategorii Digital Out-Of-Home Innovation Award: C4 News & Current Affairs

Zwycięzca w kategorii Digital Out-Of-Home Innovation Award: C4 News & Current Affairs

Celem kampanii Channel 4, prowadzonej na ekranach XTP na stacjach londyńskiego metra było przyciągnięcie widzów do programu informacyjnego o godzinie dziewiętnastej. Na stacjach metra wyświetlano kontent składający się z najważniejszych newsów, które pojawią się w wieczornym wydaniu połączony z wpisami na Twitterze i blogami prezenterów stacji: Jona Snowa, Krishnana Guru-Murthy’ego, Cathy Newman oraz Matta Freia.

czytaj więcej >>

Strona 1 2 3 4 5 Następna
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.