Zintegrowany system informacji i obsługi klienta rynku pracy

2011-06-06

Zintegrowany system informacji i obsługi klienta rynku pracy
JobMEDIA - MAGIT



Job Viewer








- wyświetlanie ofert pracy na monitorach wielkoformatowych Public Display
- pełne rozwiązanie: oprogramowanie, sprzęt, montaż, serwis, utrzymanie
- import i aktualizacja ofert z systemu Syriusz
- klasyfikacja ofert pracy według grup zawodów
- możliwość podziału wyświetlanych ofert na więcej ekranów według wybranych kryteriów podziału (np. stanowiska robotnicze i nierobotnicze)
- legenda z informacją o stanowiskach obsługujących poszczególne oferty i o postępie wyświetlania ofert z danej grupy
- nowoczesna forma przekazu przykuwająca uwagę odbiorców
możliwość zamieszczania dodatkowych komunikatów- przewijany pasek informacyjny z newsami

Job Stand

- stand z monitorem dotykowym i intuicyjną aplikacją
- umożliwiającą korzystanie z systemu przez osoby nie mające doświadczenia z obsługą komputera
- interaktywne rozszerzenie systemu JobViewer umożliwiające
indywidualne wyszukiwanie ofert pracy z pełną informacją
na stronie startowej interaktywne ikony grup zawodów według
- klasyfikacji zgodnej z systemem JobViewer
- możliwość wysłania wybranych ofert na prywatną skrzynkę e-mail
- automatyczny import ofert z systemu JobViewer

System kolejkowy

Składowe systemu:

- terminale logowania z wyborem załatwianej sprawy – stanowiska z monitorem dotykowym i drukarką
- wyświetlacze stanu kolejki - wielkoformatowe monitory Public Display
- wyświetlacze przywoławcze – przy stanowiskach obsługi
- UPS
- generowanie statystyk na potrzeby Urzędu

PUP TV

- promocja i popularyzacja działań Urzędu i Centrów Aktywizacji Zawodowej
- bieżące informacje o procedurach i zmianach przepisów
- przewijany pasek treści z komunikatami Urzędu (komunikaty, alerty, newsy)
- informacje o ważnych wydarzeniach w regionie mających wpływ na zatrudnienie
- informacje o szkoleniach
- informacje z zakresu poradnictwa zawodowego
- możliwość podziału ekranu na strefy wyświetlające niezależne treści
- tworzenie harmonogramów wyświetleń

Cyfrowa tablica informacyjna

- cyfrowa wersja tradycyjnej tablicy ze spisem stanowisk i punktów obsługi
- spis stanowisk powołanych do obsługi gości Urzędu Pracy wraz z numerem pomieszczenia /punktu obsługi
- bez ponoszenia kolejnych kosztów związanych z każdorazową - aktualizacją zmian w strukturze Urzędu i jego pomieszczeń
- automatyczna aktualizacja z poziomu administratora
- przewijany pasek treści z informacją na temat usług oferowanych przez Urząd Pracy

Źródło: PDSA Awards

Tagi: case study,

Oceń artykuł


   
Oceny:
+ 1
Waszym zdaniem
   2015-10-23 23:15:02

m8ShVa http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com   więcej

 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.