Po drugiej stronie lustra skrywa się reklama

2017-04-18

Zwierciadło mocno przykuwa uwagę — twierdzi pomysłodawca Abyss Glass. „Ożywia” je i wprowadza do marketingu.

Decyzja o zakupie garnituru, koszuli czy nowej sukienki podejmowana jest najczęściej w sklepowej przymierzalni, przed lustrem. Może to być więc idealny moment do zwiększenia zaangażowania konsumenta. W jaki sposób? Pomysł podsuwa katowicki start-up technologiczny Abyss Glass. Stojący za projektem młodzi przedsiębiorcy, wykorzystując najnowsze technologie, „zamieniają” standardowe lustra w interaktywne wyświetlacze.

— Klient, przymierzając ubranie, może otrzymać od razu pakiet informacji o innych wersjach kolorystycznych, rozmiarach, zestawie pasujących do niego akcesoriów lub od razu z poziomu panelu dotykowego zakupić produkt w sklepie internetowym — tak o możliwościach rozwiązań Abyss Glass opowiada Arkadiusz Adamek, prezes spółki. A to dopiero początek — nowatorski produkt może znaleźć zastosowanie w wielu branżach. Co istotne, firma pracuje nad zwiększeniem jego interaktywności. A swój system „uczy” rozpoznawać wiek i emocje przeglądających się w zwierciadłach.

Na lustrach tworzonych przez Abyss Glass wyświetlane mogą być dowolne treści multimedialne, teksty reklamowe i informacje dostosowane do miejsca i potrzeb użytkowników. Zwierciadła są skonfigurowane z panelem webowym, dzięki czemuadministrator systemu ma możliwości dodawania własnych komunikatów, zdjęć, animacji, aplikacji i uaktywniania ich w wybranym momencie. Możliwe jest także połączenie kilku luster i utworzenie jednej dużej powierzchni interaktywnej, a także wmontowanie głośników i funkcji nagrywania, dzięki czemu w przyszłości system mógłby być obsługiwany zarówno dotykowo, jak również głosowo.

Więcej na stronie: https://www.pb.pl/po-drugiej-stronie-lustra-skrywa-sie-reklama-859531

Źródło: Puls Biznesu

Oceń artykuł


   

Brak głosów

Waszym zdaniem
 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.