Liga Mistrzów UEFA a DOOH

2017-07-06

Podczas ostatniej Ligii Mistrzów, firma Frito-Lay postanowiła skorzystać z technologii DOOH w celu realizacji swojej kampanii promocyjnej. Jest to firma produkująca wszystkim znane przekąski Lay’s nadające się na różnego typu imprezy, począwszy od meczów piłki nożnej. Kampania była realizowana w Madrycie oraz Eindhoven. Kibice mogli zrobić sobie selfie wraz z promocyjnym produktem. W finalnym efekcie mogli oglądać swoje zdjęcie na ekranach ulokowanych w centrum miasta, gdzie odnotowano największe natężenie odbiorców.

Wykorzystanie technologii DOOH w kampanii marketingowej dało pozytywne efekty dla firmy Frito-Lay. Zrobili to co klienci lubią najbardziej połączyli profesjonalizm z nutką zabawy, czyli konsumenci stali się częścią kampanii.


Źródło: Admotion

Oceń artykuł


   

Brak głosów

Waszym zdaniem
 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.