Jet Line inwestuje w cyfrowy outdoor

2017-08-28

Jet Line Sp. z o.o. kupił udziały w spółce MyLED i został właścicielem internetowej platformy do planowania i realizowania kampanii digital out of home. Od września z MyLED mogą korzystać marketerzy planujący kampanie na cyfrowych nośnikach OOH.

- W Jet Line zajmujemy się komunikacją marketingową w przestrzeni. Zależy nam na tym, aby ta przestrzeń była jak najlepsza i jak najskuteczniejsza, pod każdym względem – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line Sp. z o.o. – Dzięki spółce i platformie MyLED powiększamy i uzupełniamy naszą ofertę o kolejne miejsce do komunikowania, którego szukają nasi klienci.

MyLED powstała jako startup, którego głównym produktem jest system online do samodzielnego planowania, realizowania i zarządzania kampaniami DOOH w czasie rzeczywistym. W ofercie MyLED są 444 cyfrowe ekrany LED, zlokalizowane w 186 miastach w Polsce, które dzięki geolokalizacji można selekcjonować według potrzeb reklamodawców. Dzięki możliwościom i elastyczności systemu MyLED przygotowywane oferty są dopasowane do indywidualnych założeń a realizowane kampanie niepowtarzalne.

Platforma MyLED działa od 2013 roku. Przed jej uruchomieniem nośniki LED były wykorzystywane główne przez lokalnych reklamodawców, ponieważ rozproszenie ekranów uniemożliwiało realizację kampanii ogólnopolskich. Stworzenie narzędzia – internetowej platformy do zarządzania kampaniami DOOH – ułatwia komunikację i pozwala realizować spójne, szerokie akcje.

- Projektując MyLED tak naprawdę projektowaliśmy nowe i nowoczesne medium: wystarczy dostęp do internetu, aby przeprowadzić kampanię na nośnikach DOOH w całym kraju: można on-line wgrać własny spot, ustalić czas emisji, wybrać standard i lokalizację nośników i automatycznie wygenerować raport podsumowujący kampanię – mówi Grzegorz Śliwa, jeden z twórców platformy i prezes zarządu MyLED Sp. z o.o.

Spółka MyLED Sp. z o.o., zarządzana przez Macieja Podgórnego, Łukasza Przebindę i Grzegorza Śliwę, zrealizowała kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla największych na polskim rynku marketerów, w tym ogólnopolskie akcje reklamowe o interaktywnym charakterze. Wspólnie z Jet Line - jako inwestorem - będzie nadal pracowała nad rozwojem platformy MyLED.

Źródło: NowyMarketing

Oceń artykuł


   

Brak głosów

Waszym zdaniem
 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.