HealthTV dla Volkswagen Poznań

2017-10-13

W czterech przyzakładowych ośrodkach ochrony zdrowia, a więc dla ponad 8000 pracowników fabryk Volkswagen Poznań, firma Admotion wdrożyła system Digital Signage – którego celem jest podniesienie jakości komunikacji oraz dostarczanie wiadomości kierowanych bezpośrednio do konkretnych Pacjentów, w określonych porach, z treścią dopasowaną do danej lokalizacji.

System obejmuje 43″ i 55″ profesjonalne monitory digital signage, dedykowane playery digital signage Admostarter wraz z oprogramowaniem oraz autonomiczne łącza mobilne wraz z kompletną konfiguracją VPN oraz urządzeń sieciowych. Sieć ekranów zarządzana jest z poziomu przeglądarki WWW dzięki dedykowanemu oprogramowaniu digital sigange.

Celem projektu jest usprawnienie komunikacji na lini Personel – Pacjenci/Pracownicy Volkswagen Poznań. Na ekranach emitowane są ogłoszenia i komunikaty, dotyczące szerokiej gamy działań Volkswagen poprawiających komfort oraz zdrowie Pracowników. Pacjenci mają dostęp do zawsze aktualnych informacji dotyczących funkcjonowania placówek ochrony zdrowia Volkswagen.

By umilić i uatrakcyjnić czas oczekiwania na wizytę, na ekranach emitowana jest także feel-good-content HealthTV. Dedykowane bloki to między innymi: ciekawostki medyczne, blok „Dla Niego”, „Dla Niej”, kursy walut, pogoda, porady medyczne.

Codziennie aktualizowana ramówka daje pewność, że osoby oczekujące chętnie zapoznają się z wartościowymi treściami emitowanymi w placówkach medycznych

Źródło: Admotion

Oceń artykuł


   

Brak głosów

Waszym zdaniem
 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.