Digital Signage w strategii Acera

2017-05-08

Acer nadal rozszerza swój biznes związany z dostarczaniem rozwiązań i usług Digital Signage.

Informacje o wejściu Acera na rynek Digital Signage pojawiły się rok temu. Vendor ma być w tej dziedzinie odpowiednim partnerem dla integratorów i dostawców treści dzięki kompleksowej ofercie, na którą składają się wielkoformatowe monitory, pecety, oprogramowanie i usługi świadczone za pośrednictwem platformy BYOC (Build Your Own Cloud).

Jak ogłosił Maverick Shih, President of BYOC Business Group w Acerze, vendor swoje rozwiązania dla Digital Signage będzie teraz promował nie tylko w Europie, ale również w Ameryce Północnej, południowo-wschodniej części Azji i na Tajwanie.

Aby dostarczać kompleksowe usługi DS Acer ustanowił w Niemczech spółkę zależną AcerBeing Signage. Na rynku tajwańskim natomiast zainwestował w PilotTVMedia, obejmując około 20 proc. udziałów. PilotTVMedia dysponuje największą na Tajwanie siecią ekranów usytuowanych w różnych lokalizacjach – sklepach, restauracjach, salonach kosmetycznych i fast-foodach. Ocenia się, że informacje wyświetlane na należących do PilotTVMedia ekranach docierają dziennie do 7,7 miliona odbiorców.

Źródło: CRN

Oceń artykuł


   

Brak głosów

Waszym zdaniem
 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.