Najlepsza jakość sieci - rusza nowa kampania reklamowa T-Mobile

2016-03-14

Kinga Preis i Tomasz Kot wystąpią w kolejnej kampanii reklamowej T-Mobile. Jej start jest zaplanowany na 15 marca. Będzie trwać 2 miesiące.

Będzie ona podkreślać jakość sieci T-Mobile.

Kampanię utrzymano w ramach platformy Hit od T-Mobile.

Muzyczny motyw przewodni stanowi utwór Tiny Turner Simply the Best. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały 4 filmy reklamowe.

T-Mobile równie mocno będzie promował kampanię w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat), m.in., we współpracy z popularnymi polskimi influencerami.

W dniu startu kampanii uruchomiony zostanie także landing page, agregujący tzw. user generated content, który powstanie w ramach kampanii.

Kampanię wspierają działania w Internecie, radiu, na billboardach i Digital Signage oraz w salonach operatora. Za koncept kreatywny i realizację kampanii ATL odpowiada agencja Bridge2Fun, z kolei za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe - Starcom Mediavest Group (SMG). Materiały BTL przygotowała agencja G7. Działania w social mediach to domena Agencji Warszawa.


Główny spot będzie wykorzystywany w wersji 45- i 30-sekundowej.




Źródło: gsmonline.pl

Oceń artykuł


   

Brak głosów

Waszym zdaniem
 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.