Szlifowanie formy w oczekiwaniu na autobus
Ubisoft, producent gier wideo, przeprowadził kampanię DOOH promującą
nową grę “Shape Up”.
Cyfrowa choinka na Times Square
Po raz pierwszy cztery ekrany One Times Square wyświetlają najwyższą na
świecie, animowaną wielokolorową świąteczną choinkę.
PARCO stawia na cyfrową komunikację
Nowe centrum handlowe PARCO w Fukuoce wyposażono w 27 ekranów z
oprogramowaniem DISE.
Imponująca świąteczna projekcja mappingowa
Firma Projection Studio zachwyciła mieszkańców walijskiego miasteczka
Barry, prezentując świąteczną projekcję na budynku miejskiej biblioteki.
Interaktywne kioski pomogą w promocji nowego Forda F-150
Ford zainstalował interaktywne kioski w około 1900 salonach.
Inter Cars - firmowy kanał telewizyjny
IC-TV jest kanałem telewizyjnym skierowanym do klientów firmy Inter
Cars.
ASUS zapowiada dwa modele Vivo Mini
W ofercie firmy ASUS będą dostępne kompaktowe komputery mini PC –
VivoMini UN62 i UN42 o wymiarach 131 x 131 x 42mm.
Action oraz Samsung Electronics wdrażają nowy model biznesu B2B
Samsung Electronics Polska nawiązał strategiczną współpracę z Action S.A.
NEC MultiSync X474HB - monitor wielkoformatowy
o bardzo wysokiej jasności
NEC Display Solutions wprowadza na rynek monitor wielkoformatowy
MultiSync® X474HB umożliwiający wyświetlanie czytelnego obrazu w
miejscach mocno oświetlonych, oferujący pełną czytelność nawet w świetle
słonecznym.
Digital Signage - odkryj potencjał cyfrowego przekazu
Komunikacja marketingowa jest obszarem działań przedsiębiorstw, w którym
zaszły nieprawdopodobne zmiany na przestrzeni ostatniej dekady.
Nowy, atrakcyjny cenowo Digital Signage Full HD Player firmy NEXCOM
NDiS125 firmy NEXCOM jest stosunkowo niedrogim odtwarzaczem kontentu
Digital Signage w jakości Full HD.
Toshiba przedstawia produkty dla rynku Digital Signage
NEC na targach ISE 2015
NEC Display Solutions informuje o premierach nowych produktów, które
będą miały miejsce podczas targów ISE 2015 (10-12 lutego 2015,
Amsterdam).
Kampania Digital OOH najnowszego Forda Focusa
Admotion w ramach największej sieci digital out of home w placówkach
medycznych w kraju - HealthTV, prowadzi kampanię marki Ford.