Wendy's promuje konkurs na FB za pomocą Digital Signage

2012-02-01

Sieć restauracji Wendy’s postanowiła bardziej skupić sie na kampaniach marketingowych. Pierwszą oznaką nowego podejścia jest reklama na cyfrowym billboardzie na Times Square.

Reklama zachęca do odwiedzenia fanpage’a Wendy’s na Facebooku, gdzie fani będą mogli wziąć udział w konkursie na projekt t-shirta. Zwycięski projekt zostanie nagrodzony pięcioma tysiącami dolarów, a koszulka trafi do sprzedaży w sklepie internetowym Wendy’s. Do końca roku 4.25$ od każdej sprzedanej sztuki zasili konto fundacji Dave Thomas Foundation for Adoption. Nagrody przewidziano również dla zdobywców drugiego i trzeciego miejsca.
Dodatkowo wśród osób, które oddadzą swój głos w konkursie zostanie rozlosowanych 20 kart prezentowych Wendy’s o wartości 50$ każda.

Źródło: Digital Signage Today

Tagi: reklama, cyfrowy billboard,

Oceń artykuł


   

Brak głosów

Waszym zdaniem
 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.