KBH On-Train Media sprzedaje reklamę w pociągach FGWI

2012-07-13

Od 1. czerwca Volo: TV, pierwszy brytyjski pociągowy system rozrywki na żądanie, obsługiwany za pomocą dotykowego ekranu, oferuje bezpłatny dostęp do swojego kontentu TV w pociągach First Great Western Intercity (FGWI), kursujących z londyńskiego dworca Paddington do Reading, Bristolu, Cardiff i Penzance.

Niezależna firma reklamowa KBH On-Train Media została wybrana do sprzedaży powierzchni reklamowej i sponsorskiej w sieci, która składa się z 3500 interaktywnych dotykowych ekranów, zainstalowanych w wagonach rozrywkowych 54 pociągów. Ekrany wbudowane w oparcia pokazują 80 regularnie aktualizowanych programów, w tym filmowych i sportowych, jak również kanały informacyjne na żywo oraz interaktywną ruchomą mapę.

Możliwości reklamowe oferowane przez KBH obejmują banery, wygaszacze ekranu, kanały sponsorskie oraz informacje, które mogą być wysyłane bezpośrednio do smartfonów lub tabletów, należących do widzów.

Źródło: Ooh-tv

Tagi: reklama, transport, kolej,

Oceń artykuł


   
Oceny:
+ 1
Waszym zdaniem
 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.