Interaktywna gra "Move a Square"

2012-03-01

CBS Outdoor rozpoczyna swoją pierwszą outdoorową kampanię interaktywną w Irlandii na cyfrowych Podach w centrum handlowym Dundrum Town Centre w Dublinie.




Kampania firmy Cadbury Dairy Milk „Move a Square” zaprasza do wzięcia udziału w interaktywnej grze za pomocą smartfona z systemem Android lub iOS, w której można wygrać podwójne bilety na Igrzyska Olimpijskie 2012 w Londynie. Odwiedzający Dundrum Twon Centre mogą pobrać darmowa aplikację Screach, a następnie wykorzystać swój smartfon w roli kontrolera, starając się uzyskać jak najlepszy czas i wziąć udział w losowaniu biletów.

Interaktywna gra „Move a Square” została stworzona dla Kraft Foods przez firmy Publicis QMP i Screenreach. Kampania będzie wspierana przez 10-sekundowe cyfrowe reklamy na nośnikach CBS Outdoor w Dundrum Twon Centre i The Square w Tallaght. Oba centra handlowe przyciągają ponad 570 tysięcy osób tygodniowo.

Gra jest także online poprzez MSN i Facebooka i jako niezależna aplikacja „Share A Square” na smartfony.

Źródło: SignageInfo

Tagi: gra, reklama, Pod, CBS Outdoor,

Oceń artykuł


   

Brak głosów

Waszym zdaniem
 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.