Digital signage na wysokich obcasach

2012-01-25

Firma Aldo postanowiła wykorzystać ogromny potencjał digital signage do promocji swojej limitowanej kolekcji obuwia Rise. Na miejsce instalacji wybrano flagowy sklep Aldo w domu towarowym Selfridge na Oxford Street w Londynie.

W dniach 13-25 stycznia kolekcja była prezentowana na dwóch ścianach wideo, z których każda składała się z trzech 46-calowych monitorów HD. Ponadto w sklepie ustawiono dwa 320calowe wyświetlacze reklamowe. Ściany wideo umieszczono tak, aby były widoczne dla przechodniów na Oxford Street.
Projekt mający na celu podniesienie wśród klientów rozpoznawalności ekskluzywnej marki obuwia był koordynowany przez Jardine Couture Retail Interiors we współpracy z dostawcą sprzętu, firmą AllSee Technologies.

Źródło: SignageInfo

Tagi: ściana wideo, handel, reklama, digital signage,

Oceń artykuł


   

Brak głosów

Waszym zdaniem
 
Treść: *
 
Podpis: *
 
 
 
 
 
Copyright © P.H.P. MARENGO 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.